18 de setembre 2007

Trobada a Manresa (5 març 2007)

Aprofitant que a Manresa es celebrava la Fira de l'Aixada, uns quants autocaravanistes vam decidir trobar-nos i gaudir de la festa tots junts. La Mireia va demanar a l'Ajuntament un racó per poder pernoctar i la resposta del consistori va ser molt positiva: ens van reservar un tros dins d'una gran esplanada en un lloc tranquil.
Per no perdre'ns res de la festa, el divendres vam anar a dormir a Manresa i després de saludar-nos, rebre als companys i mirar la informació que ens havia preparat la Mireia (obsequi d'una samarreta inclòs), vam anar a dormir.
El dissabte vam llevar-nos i després d'esmorzar un bon grup vam dirigir-nos cap al centre. A les 11 començava la fira i nosaltres ja hi érem. Allà ens vam separar: les activitats es celebraven per tot arreu i els que teníem nanos vam optar per anar a l'Aixada infantil. Allà els menuts podien fer un escut, l'espasa, una agenda i un moneder de cuir (els papis també donàvem un cop de ma). A les places i carrers podíem veure escenificacions, balls i representacions que ens transportaven a l'edat mitjana i fins i tot vam poder assistir a la visita dramatitzada del carrer del Balç. Des d'allà ens vam acostar a la Seu i aprofitant que feia un dia fantàstic i que el parc estava ple de paradetes de menjar, vam decidir quedar-nos a dinar i seguir gaudint de l'època medieval que omplia Manresa.
A la tarda, vam acabar de fer algun taller que ens havia quedat pendent al matí i per veure alguna activitat: cants i balls dels jueus, vol de les aus, acrobàcies... A la tarda, els carrers eren plens de gom a gom i per això vam anar d'hora a agafar lloc per poder veure el torneig: ens vam posar a primera fila i vam participar de l'espectacle animant al nostre cavaller verd. Va ser llavors quan vam perdre a l'Anna, va ser poca estona que em va semblar eterna, i per sort tot va quedar en un ensurt.
Portàvem ja deu hores voltant per Manresa i el cansament ja començava a fer acte de presència, així que vam emprendre la marxa cap a les autos. Les nenes encara tenien corda després de sopar totes juntes, van estar jugant i xerrant “de les seves coses” una estona més. Els grans vam sopar i després vam xerrar i riure a la fresca mentre fèiem el nostre “botellón” amb suc de pinya una mica batejat.
El diumenge havíem quedat a les 10:30 i tots vam ser puntualíssims, a l'hora prevista va començar la desfilada d'autocaravanes per Manresa fins el Parc de l'Agulla. Des d'allà vam fer una excursioneta per la sèquia i tot xino-xano vam fer una mica més de 4 quilòmetres entre anar i tornar. La Mireia ho tenia tot preparadíssim i ens havia trobat un lloc amb taules i barbacoes per celebrar el nostre dinar “de germanor”. Mentre preparàvem la carn va caure un xàfec i tot i l'ensurt inicial, vam acabar gaudint d'una sobretaula solejada plena de riures. Com sempre, alguns no volíem deixar acabar aquella bona estona i vam seguir xerrant fins que l'últim raig de sol ens ho va permetre.
Assistents:
Autocaravanes: Conrad-Echovelly, Mireia, Josep-SQZ, Arizona, Toni de Ros, Joaqui (JJV), Lince-Monrib, Raboga, Ross, Nanan, Xguell, Pim, Payvi i JoseLuisGisela.
Cotxe: Cala, CIM, Mercuri, EvaV i TioWillson

Anònim ha dit...

Va ser un plaer poder organitzar una trobada de cap de setmana amb persones com vosaltres!!